سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان، فصلی برای سفر به جنوب ایران

زمستان، فصلی برای سفر به جنوب ایران: اصفهان یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران است که علاوه بر جاذبه‌های تاریخی دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی نیز می‌باشد. شاید به همین دلیل باشد که اصفهان به نقش جهان شهرت دارد. یکی از جاذبه های طبیعی اصفهان آبشار سمیرم می‌باشد که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر ایران به خود جذب می کند. در ادامه این بار به اصفهان رفته و آبشار زیبای سمیرم را به شما علاقمندان معرفی می نماید. یادآوری می شود که گردشگرانی که خارج از استان به اصفهان سفر می کنند برای اقامت به صورت اجاره آپارتمان مبله در تهران و اجاره روزانه آپارتمان مبله میتوانند به وب سایت های اجاره آپارتمان ، ویلا یا سوئیت مراجعه نمایند.

 
 
معرفی آبشار سمیرم
آبشار سمیرم یکی از آبشارهای زیبا و دیدنی ایران، محسوب می شود که در چهار کیلومتری شرق شهر سمیرم و در صد و شست کیلومتری جنوب شهر اصفهان، در اعماق تنگه‌ ای به نام تنگه سمیرم، با محیطی سنگی قرار گرفته است. این آبشار با همه زیبایی‌های خود و طبیعت سبز و کوهستانی اطراف خود در فصول گرما مخاطبین و علاقمندان زیادی را به خود جذب می‌کند.
ارتفاعات زاگرس دارای زیبایی های خیره کننده ای می‌باشند که یکی از جذاب‌ترین آنها آبشار سمیرم است. در واقع می توان آبشار سمیرم را عروس زیبای رشته کوه های زاگرس دانست که ارتفاع این آبشار 35 متر است. منطقه آبشار سمیرم دارای آب و هوای بسیار سردی است. به طوری که در تابستان نیز شب های سردی دارا می باشد.


 
اگرچه فصل بهار و اوایل تابستان بهترین زمان برای دیدن از این آبشار است اما در این فصول به دلیل شلوغی بیش از حد مسافران و گردشگران احتمالا جایی برای نشستن روی نیمکت ها پیدا نشود و صدای زیبای خروش آبشار در سر و صدا و شلوغی های گردشگران و بازدید کنندگان گم می‌شود. اما در فصل زمستان به دلیل خلوت بودنش می‌توان نهایت استفاده را از آن برد و با آرامشی وصف نشدنی گوش به خروش آن نواخت. البته سردی زیاد و همچنین بارش برف و باران می تواند این امر را غیر ممکن سازد.

در پایان اشاره می شود برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت در تهران یا اجاره سوئیت مبله در هر شهری میتوانید با یک سرچ ساده به وب‌سایت هایی که خدمات اجاره آپارتمان مبله را انجام می‌دهند، برسید و با قیمتی بسیار بهتر از هتل سوئیت یا آپارتمان مبله مورد نظر خود را پیدا کنید.