سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اجاره سوئیت در کیش

آموزش اجاره سوئیت در کیش: کیش یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشورمان است. بیشتر افراد با هر سلیقه‌ای به سفر کیش علاقه دارند. حال ممکن است به فکر روش‌هایی برای بهینه‌ کردن هزینه‌ها برای این سفر باشیم. بلیط هواپیما که قیمتش مشخص است! اما می‌توانیم به جای هزینه بالای هتل، آپارتمان مبله یا سوئیت برای چند روز اجاره کنیم. این روش می‌تواند دارای قیمتی چند برابر ارزان‌تر از هتل باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های اجاره سوئیت در کیش آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در مورد شرایط آپارتمان‌ها و سوئیت‌های مبله در کیش با شما درمیان بگذاریم. 

 

اجاره سوئیت مبله در کیش

1. ساده‌ترین راه برای پیدا کردن آپارتمان یا سوئیت مناسب شرایطمان، جستجو در سایت‌های اجاره آپارتمان مبله و اجاره سوئیت مبله کیش است. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید تعدادی از این وب‌سایت‌ها را پیدا کنید. بهتر است قبل از سفر خود آپارتمان یا سوئیت مورد نظر خود را رزرو کنید تا با خیالی آسوده زمانی که به کیش رسیدید، دغدغه‌ی کجا برویم را نداشته باشید.

 

2. گاهی آژانس‌‌های مسافرتی هم پیشنهادات خوبی به شما می‌دهند. بهتر است این پیشنهادات هم در نظر بگیرید. زیرا ممکن است قیمت یا امکانات آن بهتر از جاهای دیگر باشد. پس این نکته را هم در نظر داشته باشید.

 

3. اگر نه موفق به رزرو در اینترنت شدید و نه آژانس هواپیمایی پیشنهاد خاصی برای محل اقامت به شما داد، نگرن نباشید! می‌توانید حتی بدون رزرو قبلی به یکی از دفاتر املاک در کیش مراجعه کنید. سپس به راحتی می‌توانید بین موارد موجود آپارتمان یا سوئیت دلخواه خود را انتخاب کنید. 

 

قیمت اجاره سوئیت مبله در کیش

به راحتی می‌توانیم بگوییم که امکان اجاره روزانه آپارتمان مبله یا اجاره آپارتمان ارزان در کیش وجود دارد. با کمی جستجو بیشتر می‌توانید سوئیت مبله با قیمتی ارزان پیدا کنید. قیمت اجاره آپارتمان مبله در کیش بر اساس تعداد اتاق‌های آپارتمان و امکانات آن خانه تعیین می‌شود. بازه انتخاب‌های شما وسیع است. زیرا می‌تواند از ساده‌ترین سوئیت‌ها تا لوکس‌ترین آپارتمان‌ها را شامل شود. 

 

امکانات سوئیت‌ها و آپارتمان‌های اجاره‌ای کیش

اماکانات معمول بیشتر جاهایی که شما اجاره خواهیید کرد، معمولا موارد زیر است: 

اتاق‌خواب: اسپیلت، تخت، کمد و دراور، اتو، سشوار و ...

آشپزخانه: یخچال، چای یا قهوه ساز، ماکروفر، گاز، وسایل آشپزی و ...

حال یا پذیرایی: مبلمان، میز و صندلی، تلوزیون و گیرنده دیجیتال، اسپیلت و ...

امکاناتی که در بالا ذکر شد، معمولا در همه سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها وجود دارد. اما امکانات دیگر را ممکن است بعضی داشته باشند و بعضی نداشته باشند.  این موارد حداقل‌ها محسوب می‌شوند. البته سرویس بهداشتی و حمام هم در هر منزل یا سوئیتی وجود دارد. 

همان‌طور که توضیح دادیم، امکانات این آپارتمان‌ها و سوئیت‌ها کامل هستند و مسافران تنها وسایل شخصی و بهداشتی خود را به همراه داشته باشند، کافی است. البته می‌توانید ملحفه شخصی هم به همراه داشته باشید هر چند که استاندارد‌های بهداشتی در این مکان‌ها رعایت می‌شود. 

 

اجاره خانه در کیش (بلند مدت)

اگر جزیره زیبای کیش را برای اقامت طولانی مدت انتخاب کرده‌اید، حتما به فکر اجاره یک خانه مناسب هستید. خانه‌های موجود برای اجاره بیشتر در شهرک صدف قرار دارند. قیمت اجاره خانه در کیش هم متفاوت است. این قیمت به توجه به امکانات و متراژ منازل تعیین می‌شود. برای مثال خانه 135 متری، 5 سال ساخت در شهرک صدف با قیمت 220 میلیون تومان سال گذشته رهن کامل آگهی شده است. حداقل اجاره را می‌توانیم 2 میلیون تومان در نظر بگیریم.

سوئیت کیش- شهرک صدف

 

اگر قصد اجاره خانه با قیمت خیلی ارزان را دارید، خانه‌های قدیمی انتخاب مناسبی هستند. این خانه‌ها بیشتر در محله های بومی نشین وجود دارند که قیمتی به مراتب ارزان‌تر از خانه‌های شهرکی یا آپارتمان‌های برج‌ها است. 

 

قیمت اجاره سوئیت مبله در کیش از شبی 400 هزار تومان آغاز می‌شود. این قیمت‌ بر اساس امکانات بیشتر و کم‌تر می‌شود. 

 

سوئیت ساحلی هم برای اجاره وجود دارد؟

بله بسیاری از برج‌ها دارای سوئیت‌های رو به دریا هستند. البته لازم به تذکر است که این سوئیت‌ها به دلیل داشتن طرفدار بیشتر در ایام تعطیلات سریع پر می‌شوند و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر سوئیت‌های هم سطح خود دارند.

سوئیت کیش- روبه دریا

 

اجاره اتاق در کیش به چه شکل است؟

بعضی از افراد ممکن است برای دلایلی غیر از تفریح به کیش بیایند. این افراد ممکن است تمایلی به رزرو هتل نداشته باشند و یک اتاق با هزینه‌ای کم نیاز داشته باشند. اجاره اتاق در کیش مانند آپارتمان ها و سوئیت هایی که به صورت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران یا اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران ، اجاره داده می‌شوند، می‌تواند برای این گونه اشخاص به صرفه باشد. این اتاق‌ها به صورت پانسیون به مسافران خدمات می‌دهند.

 

اجاره ویلا در کیش

یکی از ارکان اصلی در سفرهای دسته جمعی، ویلای بزرگ است. دوستان یا اقوامی که دسته جمعه سفر می‌کنند، معمولا ترجیح می‌دهند یک ویلا اجاره کنند. با این انتخاب صرفه جویی بیشتر در هزینه محل اقامت کرده‌اند و البته در کنار هم خواهند بود. برای اجاره ویلا در کیش می‌توانید از یکی از سه روشی که در ابتدای مطلب گفتیم، استفاده کنید.

سوئیت کیش - ویلا

 

نکات مهم پیش از اجاره سوئیت یا آپارتمان در کیش

1. پیش از رزرو و پرداخت وجه، حتما امکانات آپارتمان یا سوئیت مورد نظر خود را بررسی نمایید. 

2. فاصله محل اقامت تا مراکز تفریحی و خرید را در نظر داشته باشید. 

3. پیش از مستقر شدن وسایل منزل را بررسی کنید. در صورت خراب شدن وسیله‌ای خسارت از شما دریافت خواهد شد.

 

021 مبله سرویس آنلاین اجاره آپارتمان مبله در تهران و اجاره سوئیت در تهران